In the middle of nowhere communicating identity on a municipality website

Tämän tutkimuksen tarkoitus on tutkia, minkälainen brändi-identiteetti Sallan kunnan nettisivujen etusivulta välittyy ja millä tavoin. Tutkimuksessa käytettiin multimodaalista, kriittistä diskurssianalyysiä, joka pohjautui pääosin Fairclough’n (Blommaert, 2005: 30) kriittisen diskurssintutkimuksen p...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kylliäinen, Jenni
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:eng
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76462