_version_ 1809901001721774080
annif_keywords_txtF_mv muoti vaatteet Twitter sosiaalinen media pukeutuminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p4732 http://www.yso.fi/onto/yso/p3594 http://www.yso.fi/onto/yso/p24097 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p4733
author Haapanen, Emilia
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos Department of Social Sciences and Philosophy Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Sosiologia Sociology 203
author_facet Haapanen, Emilia Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos Department of Social Sciences and Philosophy Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Sosiologia Sociology 203 Haapanen, Emilia
author_sort Haapanen, Emilia
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2021-06-11T20:01:45Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Tapaus &#x201C;The Strawberry Dress&#x201D; : analyysi muodin kuluttamiselle ja muotiteollisuudelle luoduista merkityksist&#xE4; Twitter -keskusteluissa</title><creator>Haapanen, Emilia</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Social Sciences and Philosophy</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Sosiologia</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Sociology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">203</contributor><subject type="other">muodin kulutus</subject><subject type="other">kulutusasenteet</subject><subject type="other">pikamuoti</subject><subject type="other">kest&#xE4;v&#xE4; muoti</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">muoti</subject><subject type="yso">pukeutuminen</subject><subject type="yso">vaateteollisuus</subject><subject type="yso">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">muotiala</subject><subject type="yso">kuluttajuus</subject><subject type="yso">verkkokeskustelu</subject><available>2021-06-11T09:26:01Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76445</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202106113652</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106113652</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/76445/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106113652.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202106113652.pdf" type="application/pdf" length="1389539" sequence="1"/><recordID>123456789_76445</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_76445
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:44Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/76445\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106113652.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202106113652.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 203
publication_first_indexed 2021-06-11T20:01:45Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Haapanen, Emilia Tapaus “The Strawberry Dress” : analyysi muodin kuluttamiselle ja muotiteollisuudelle luoduista merkityksistä Twitter -keskusteluissa muodin kulutus kulutusasenteet pikamuoti kestävä muoti sosiaalinen media muoti pukeutuminen vaateteollisuus ostokäyttäytyminen muotiala kuluttajuus verkkokeskustelu
subject_txtF Sosiologia
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_76445&index=0&size=large
title Tapaus “The Strawberry Dress” : analyysi muodin kuluttamiselle ja muotiteollisuudelle luoduista merkityksistä Twitter -keskusteluissa
title_full Tapaus “The Strawberry Dress” : analyysi muodin kuluttamiselle ja muotiteollisuudelle luoduista merkityksistä Twitter -keskusteluissa
title_fullStr Tapaus “The Strawberry Dress” : analyysi muodin kuluttamiselle ja muotiteollisuudelle luoduista merkityksistä Twitter -keskusteluissa Tapaus “The Strawberry Dress” : analyysi muodin kuluttamiselle ja muotiteollisuudelle luoduista merkityksistä Twitter -keskusteluissa
title_full_unstemmed Tapaus “The Strawberry Dress” : analyysi muodin kuluttamiselle ja muotiteollisuudelle luoduista merkityksistä Twitter -keskusteluissa Tapaus “The Strawberry Dress” : analyysi muodin kuluttamiselle ja muotiteollisuudelle luoduista merkityksistä Twitter -keskusteluissa
title_short Tapaus “The Strawberry Dress”
title_sort tapaus the strawberry dress analyysi muodin kuluttamiselle ja muotiteollisuudelle luoduista merkityksistä twitter keskusteluissa
title_sub analyysi muodin kuluttamiselle ja muotiteollisuudelle luoduista merkityksistä Twitter -keskusteluissa
title_txtP Tapaus “The Strawberry Dress” : analyysi muodin kuluttamiselle ja muotiteollisuudelle luoduista merkityksistä Twitter -keskusteluissa
topic muodin kulutus kulutusasenteet pikamuoti kestävä muoti sosiaalinen media muoti pukeutuminen vaateteollisuus ostokäyttäytyminen muotiala kuluttajuus verkkokeskustelu
topic_facet kestävä muoti kuluttajuus kulutusasenteet muodin kulutus muoti muotiala ostokäyttäytyminen pikamuoti pukeutuminen sosiaalinen media vaateteollisuus verkkokeskustelu
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76445 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106113652
work_keys_str_mv AT haapanenemilia tapausthestrawberrydressanalyysimuodinkuluttamisellejamuotiteollisuudelleluoduist