"Why I'm so good at English" a case study on the communicative repertoire of a Finnish returnee

Tässä tutkielmassa tarkastellaan yhden ulkomailta Suomeen palanneen suomalaisen lähetyslapsen eli kolmannen kulttuurin kasvatin (TCK) vuorovaikutusrepertuaarin kehittymistä hänen sopeutuessaan suomalaiseen koulukulttuuriin. Teoreettisena viitekehyksenä toimii laaja käsitys kielestä jatkuvasti kehitt...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kaaja, Maaria
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76428