Varhaiskasvatuksen opettajien ja luokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuudesta alkuluokassa

Alkuluokassa yhdistyvät esi- ja alkuopetus yhteisessä toimintaympäristössä ja pedagogiikasta vastaa varhaiskasvatuksen opettaja ja luokanopettaja -työpari. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää alkuluokkamuotoisen opetuksen pedagogisia periaatteita sekä yhteisopettajuutta luo...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Perälä, Niko, Ängeslevä, Pinja
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Opettajankoulutuslaitos, Kasvatustieteiden laitos, Department of Teacher Education, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76355