Laadullisen asiakaspalautteen käsittely ja hyödyntäminen

Tämä tutkimus käsittelee laadullisen asiakaspalautteen käsittelyprosessia. Tutkimus toteutetaan toimeksiantona Jyväskylän kaupungilta. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, kuinka Jyväskylän kaupunki pystyisi toiminnassaan paremmin hyödyntämään kaupunkilaisilta tulevaa laadullista asiakaspal...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ryytty, Toni
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76271