Kouluakäymättömyyden syyt ja tukimuodot erityisopettajien kuvaamina

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää yläkoulun erityisopettajien näkemyksiä kouluakäymättömyyden syistä sekä siitä, minkälaisin keinoin kouluakäymättömiä oppilaita on tuettu. Tutkimus toteutettiin laadullisella tutkimusotteella. Aineisto koostui Monni Online -hankkeen yhteyd...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Mäntylä, Minttu
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76252