Opettajien kokemuksia oppilaiden tarkkaavuuden säätelystä avoimissa oppimisympäristöissä

Nykypäivänä valmistuu uusia avoimia oppimisympäristöjä, jotka haastavat oppilaita ja opettajia uuteen toimintakulttuuriin ja -tapoihin. Siitä mitä se aiheuttaa lapsille, joilla on tarkkaavuuden pulmaa, on vielä varsin vähän tutkimustietoa. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää luokanopetta...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Luotola, Eija
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76235