Yrityksen maine, yritysbrändi, kuluttajan brändiuskollisuus ja yrityksen yhteiskuntavastuu finanssialalla

Tänä päivänä finanssialan murros koettelee yrityksiä niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Kun toimialaa muokkaavat jatkuvasti useat tekijät, kuten digitalisaatio ja uudet kilpailijat alalla, on yrityksen syytä selvittää tarkemmin, mitä kuluttajat ajattelevat yrityksestä. Yritys, joka tuntee kuluttajans...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Narumo, Ronja
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76196