Instagram and Facebook brand community benefits consumers receive and value before and during the COVID-19 pandemic case CrossFit

Sosiaalisen median alustat, kuten Facebook ja Instagram, ovat mahdollistaneet yrityksille uusia tapoja tavoittaa ja kommunikoida brändisivujen seuraajien kanssa. Nämä sosiaalisen median brändiyhteisöt ovat melko uusi ja nopeasti kehittyvä ilmiö, jota ei ole vielä perusteellisesti tutkittu koskien si...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vuorenlinna, Tia
Muut tekijät: School of Business and Economics, Faculty of Sport and Health Sciences, Kauppakorkeakoulu, Liikuntatieteellinen tiedekunta, Taloustieteet, Liikunta- ja terveystieteet, Business and Economics, Sport and Health Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75956