Opinto-ohjaajien käsityksiä voimaantumisesta ohjauksessa

Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin opinto-ohjaajien käsityksiä voimaantumisesta ohjauksessa. Tutkimuksen tarkoituksena oli lisätä ymmärrystä niistä erilaisista tavoista, joilla opinto-ohjaajat käsittävät voimaantumisen ohjauksessa. Tutkimuksen lähestymistapa on laadulliseen menetelmäsuuntaukseen kuul...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Haajanen, Laura, Sällström, Ada
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75900