_version_ 1809902890162061312
author Hammar, Mari
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Romaaninen filologia Romance Philology 307
author_facet Hammar, Mari Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Romaaninen filologia Romance Philology 307 Hammar, Mari
author_sort Hammar, Mari
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2021-05-24T20:01:55Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Les effets de l&#x2019;&#xE9;tude distancielle sur la motivation des &#xE9;tudiants de langue fran&#xE7;aise &#xE0; l&#x2019;universit&#xE9; de Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</title><creator>Hammar, Mari</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Romaaninen filologia</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Romance Philology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">307</contributor><subject type="other">sosiokonstruktivismi</subject><subject type="yso">COVID-19</subject><subject type="yso">kyselytutkimus</subject><subject type="yso">motivaatio</subject><subject type="yso">et&#xE4;opetus</subject><subject type="yso">et&#xE4;opiskelu</subject><subject type="yso">oppimisymp&#xE4;rist&#xF6;</subject><subject type="yso">oppiminen</subject><available>2021-05-24T10:14:54Z</available><issued>2021</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75898</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202105243157</identifier><language type="iso">fr</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202105243157</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/75898/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202105243157.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202105243157.pdf" type="application/pdf" length="311431" sequence="1"/><recordID>123456789_75898</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_75898
language fra
last_indexed 2024-09-03T10:51:06Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/75898\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202105243157.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202105243157.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 307
publication_first_indexed 2021-05-24T20:01:55Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hammar, Mari Les effets de l’étude distancielle sur la motivation des étudiants de langue française à l’université de Jyväskylä sosiokonstruktivismi COVID-19 kyselytutkimus motivaatio etäopetus etäopiskelu oppimisympäristö oppiminen
subject_txtF Romaaninen filologia
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_75898&index=0&size=large
title Les effets de l’étude distancielle sur la motivation des étudiants de langue française à l’université de Jyväskylä
title_full Les effets de l’étude distancielle sur la motivation des étudiants de langue française à l’université de Jyväskylä
title_fullStr Les effets de l’étude distancielle sur la motivation des étudiants de langue française à l’université de Jyväskylä Les effets de l’étude distancielle sur la motivation des étudiants de langue française à l’université de Jyväskylä
title_full_unstemmed Les effets de l’étude distancielle sur la motivation des étudiants de langue française à l’université de Jyväskylä Les effets de l’étude distancielle sur la motivation des étudiants de langue française à l’université de Jyväskylä
title_short Les effets de l’étude distancielle sur la motivation des étudiants de langue française à l’université de Jyväskylä
title_sort les effets de l étude distancielle sur la motivation des étudiants de langue française à l université de jyväskylä
title_txtP Les effets de l’étude distancielle sur la motivation des étudiants de langue française à l’université de Jyväskylä
topic sosiokonstruktivismi COVID-19 kyselytutkimus motivaatio etäopetus etäopiskelu oppimisympäristö oppiminen
topic_facet COVID-19 etäopetus etäopiskelu kyselytutkimus motivaatio oppiminen oppimisympäristö sosiokonstruktivismi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75898 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202105243157
work_keys_str_mv AT hammarmari leseffetsdeletudedistanciellesurlamotivationdesetudiantsdelanguefrancaisealuniversite