Assessing EFL teaching materials for learners with dyslexia in Finnish upper comprehensive schools

Lukivaikeus on yksi yleisimmistä oppimisvaikeuksista. Arviolta noin kymmenen prosenttia väestöstä kärsii eriasteisesta lukivaikeudesta. Sen tyypillisimpiä ilmenemismuotoja ovat lukemiseen ja kirjoittamiseen liittyvät virheet ja hitaus, heikko työmuisti ja kuulonvaraisen prosessoinnin heikkous. Tyypi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Aalto, Armi
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75654