Musiikkimarkkinoiden kehitys demokratisoitumisen näkökulmasta

Tämän tutkielman tarkoituksena on narratiivisen kirjallisuuskatsauksen avulla selvittää musiikkimarkkinoiden kehitystä demokratisoitumisen käsitteen avulla. Tarkoituksena on analysoida lyhyesti historiaa ja tämän jälkeen musiikkimarkkinoiden nykytilaa erityisesti levy-yhtiön ja artistin näkökulmasta...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nässi, Anton
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75476