Luovuuden lukot miten niitä avataan?

Kirjallisuuskatsauksena toteuttamani kandidaatintutkielma pureutuu musiikillisen luovuuden ytimeen. Johtavana ajatuksena on tarkastella, millaisia avaimia tutkimustieto sekä perusopetuksen opetussuunnitelma (2014) ja taiteen perusopetuksen laajan oppimäärän opetussuunnitelma (2017) tarjoavat luovuud...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Krell, Liina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75459