Toiminnallisen kouluun kiinnittymisen kehittyminen kuudennelta luokalta yhdeksännelle luokalle yhteys toisen asteen opintojen keskeyttämisriskiin ja seitsemännen luokan yhteenkuuluvuuden tunteeseen

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten toiminnallinen kouluun kiinnittyminen kehittyy 6. luokalta 9. luokalle ja miten tämä kehittyminen ennustaa toisen asteen opintojen keskeyttämisriskiä. Lisäksi tutkimuksessa tarkasteltiin oppilaan 7. luokan yhteenkuuluvuuden tunteen tason yhteyttä toimin...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hilden, Essi
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75305