Vanhemmuustyylien yhteys pienten oppilaiden sosioemotionaaliseen hyvintointiin

Vanhemmuustyylejä ja isompien koululaisten hyvinvointia on tutkittu paljon. Vanhemmuustyylien yhdistäminen pienten oppilaiden sosioemotionaaliseen hyvinvointiin on kuitenkin jäänyt tutkimuksissa vähemmälle huomiolle. Pienillä oppilailla tarkoitan tässä tutkimuksessa koulupolun alkupäässä, ensimmäise...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Suninen, Salli-Maria
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75196