Erityisopetusta etänä erityisopettajien näkemyksiä tukea tarvitsevien oppilaiden opetuksen järjestämisestä ja osallisuuden toteuttamisesta etäopetuksessa.

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia merkityksiä etäopetukseen siirtymisellä keväällä 2020 oli tukea tarvitsevien oppilaiden opetuksen järjestämiselle ja osallisuuden toteuttamiselle erityisopettajien näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena on tarjota erilaisia ratkaisumalleja toimivan j...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Vilén, Tiina, Nissinen, Aleksi
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75098