“Can you make me a meme that lets the younger generation know I’m the cool candidate?” analysis of sponsored meme advertisements in a presidential campaign

Meemit ovat tärkeä ja keskeinen osa internet-kulttuuria, ja viime vuosina niitä on alettu käyttää myös markkinoinnin ja poliittisen vaikuttamisen työkaluina. Yhdysvaltojen presidentinvaaleissa meemit ovat olleet iso osa vaaleista käytävää nettikeskustelua jo vuoden 2008 vaaleista asti. Vuoden 2020 p...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tolonen, Anni
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:eng
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75096