_version_ |
1809900931817406464
|
annif_keywords_txtF_mv |
erityisopettajat
etäopiskelu
erityisopetus
oppilaat
verkko-oppimateriaali
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p14593
http://www.yso.fi/onto/yso/p1267
http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
http://www.yso.fi/onto/yso/p3596
|
author |
Arponen, Aurora
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Erityispedagogiikka
Special Education
101
|
author_facet |
Arponen, Aurora
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Erityispedagogiikka
Special Education
101
Arponen, Aurora
|
author_sort |
Arponen, Aurora
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kasvatustieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2021-03-31T20:02:37Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Osalle sopii hyvin, osalle huonommin ja osalle ei ollenkaan" : erityisopettajien näkemyksiä tuen piirissä olevien oppilaiden etäopiskelusta koronavirusepidemian aikana</title><creator>Arponen, Aurora</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">eriarvoistuminen</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">COVID-19</subject><subject type="yso">etäopetus</subject><subject type="yso">erityisopettajat</subject><subject type="yso">oppilaat</subject><subject type="yso">tukeminen</subject><subject type="yso">erityisopetus</subject><subject type="yso">etäopiskelu</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><available>2021-03-31T07:08:53Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74911</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202103312243</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston <a href="https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema">arkistotyöasemalta</a>.</rights><rights type="accessrights" lang="en"><br><br>The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival <a href="https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation">workstation</a> at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202103312243</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/74911/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202103312243.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202103312243.pdf" type="application/pdf" length="616960" sequence="1"/><recordID>123456789_74911</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_74911
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:37Z
|
main_date |
2021-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2021
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/74911\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202103312243.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202103312243.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
101
|
publication_first_indexed |
2021-03-31T20:02:37Z
|
publishDate |
2021
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Arponen, Aurora
"Osalle sopii hyvin, osalle huonommin ja osalle ei ollenkaan" : erityisopettajien näkemyksiä tuen piirissä olevien oppilaiden etäopiskelusta koronavirusepidemian aikana
eriarvoistuminen
digitalisaatio
COVID-19
etäopetus
erityisopettajat
oppilaat
tukeminen
erityisopetus
etäopiskelu
vuorovaikutus
|
subject_txtF |
Erityispedagogiikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_74911&index=0&size=large
|
title |
"Osalle sopii hyvin, osalle huonommin ja osalle ei ollenkaan" : erityisopettajien näkemyksiä tuen piirissä olevien oppilaiden etäopiskelusta koronavirusepidemian aikana
|
title_full |
"Osalle sopii hyvin, osalle huonommin ja osalle ei ollenkaan" : erityisopettajien näkemyksiä tuen piirissä olevien oppilaiden etäopiskelusta koronavirusepidemian aikana
|
title_fullStr |
"Osalle sopii hyvin, osalle huonommin ja osalle ei ollenkaan" : erityisopettajien näkemyksiä tuen piirissä olevien oppilaiden etäopiskelusta koronavirusepidemian aikana
"Osalle sopii hyvin, osalle huonommin ja osalle ei ollenkaan" : erityisopettajien näkemyksiä tuen piirissä olevien oppilaiden etäopiskelusta koronavirusepidemian aikana
|
title_full_unstemmed |
"Osalle sopii hyvin, osalle huonommin ja osalle ei ollenkaan" : erityisopettajien näkemyksiä tuen piirissä olevien oppilaiden etäopiskelusta koronavirusepidemian aikana
"Osalle sopii hyvin, osalle huonommin ja osalle ei ollenkaan" : erityisopettajien näkemyksiä tuen piirissä olevien oppilaiden etäopiskelusta koronavirusepidemian aikana
|
title_short |
"Osalle sopii hyvin, osalle huonommin ja osalle ei ollenkaan"
|
title_sort |
osalle sopii hyvin osalle huonommin ja osalle ei ollenkaan erityisopettajien näkemyksiä tuen piirissä olevien oppilaiden etäopiskelusta koronavirusepidemian aikana
|
title_sub |
erityisopettajien näkemyksiä tuen piirissä olevien oppilaiden etäopiskelusta koronavirusepidemian aikana
|
title_txtP |
"Osalle sopii hyvin, osalle huonommin ja osalle ei ollenkaan" : erityisopettajien näkemyksiä tuen piirissä olevien oppilaiden etäopiskelusta koronavirusepidemian aikana
|
topic |
eriarvoistuminen
digitalisaatio
COVID-19
etäopetus
erityisopettajat
oppilaat
tukeminen
erityisopetus
etäopiskelu
vuorovaikutus
|
topic_facet |
COVID-19
digitalisaatio
eriarvoistuminen
erityisopettajat
erityisopetus
etäopetus
etäopiskelu
oppilaat
tukeminen
vuorovaikutus
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74911
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202103312243
|
work_keys_str_mv |
AT arponenaurora osallesopiihyvinosallehuonomminjaosalleeiollenkaanerityisopettajiennäkemyksiätuenp
|