Uutismedioiden menestys ja sisällöntuotannon strategiat TikTokissa ”Käsittämätöntä on se, mikä siellä toimii ja mikä ei”

Tässä tutkielmassa pyritään selvittämään, millaisin keinoin uutismediat ovat aloittaneet sisällöntuotannon TikTokissa. Tämän lisäksi selvitetään, mitkä uutismedioiden tuottamista sisällöistä ovat menestyneet alustalla. TikTok on ollut esillä julkisessa keskustelussa jokseenkin arveluttavan tietoturv...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Andersson, Iiris, Hautamaa, Vilja
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74841