Yksilölliset ja yhteisölliset tekijät opintojen alkuvaiheen kiinnittymisessä

Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää eroja ikäryhmien, koulutustaustojen ja opiskelupaikkakuntien välillä siirtymävaiheen kiinnittymisen suhteen. Tutkimme myös, miten yhteisölliset tekijät, kuten opiskeluympäristö, opetushenkilökunta ja vertaisoppiminen ennustavat siirtymävaiheen kiinnittymistä. L...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Porevirta, Laura, Pätynen, Iida
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74827