Tiihonen, E., Entonen, T., Education, F. o., tiedekunta, K., Education, D. o., laitos, K., . . . yliopisto, J. (1977). Koulupinnarin muotokuva: Mitkä seuraavista - vanhempien kasvatusasenteet, lapsen persoonallisuus, älykkyys, koulumenestys, ystävyyssuhteet ja psykososiaalisen kouluilmaston kokeminen - erottelevat parhaiten koulupinnarit heille valituista kontrollihenkilöistä?
Chicago Style (17th ed.) CitationTiihonen, Eija, Terhi Entonen, Faculty of Education, Kasvatustieteiden tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Koulupinnarin Muotokuva: Mitkä Seuraavista - Vanhempien Kasvatusasenteet, Lapsen Persoonallisuus, älykkyys, Koulumenestys, Ystävyyssuhteet Ja Psykososiaalisen Kouluilmaston Kokeminen - Erottelevat Parhaiten Koulupinnarit Heille Valituista Kontrollihenkilöistä? 1977.
MLA (9th ed.) CitationTiihonen, Eija, et al. Koulupinnarin Muotokuva: Mitkä Seuraavista - Vanhempien Kasvatusasenteet, Lapsen Persoonallisuus, älykkyys, Koulumenestys, Ystävyyssuhteet Ja Psykososiaalisen Kouluilmaston Kokeminen - Erottelevat Parhaiten Koulupinnarit Heille Valituista Kontrollihenkilöistä? 1977.