_version_ 1809902859995578368
annif_keywords_txtF_mv business intelligence markkinointi yritysstrategiat tietämyksenhallinta strategiat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p9225 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p5156 http://www.yso.fi/onto/yso/p9226 http://www.yso.fi/onto/yso/p4632
author Roponen, Teemu
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Roponen, Teemu Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Roponen, Teemu
author_sort Roponen, Teemu
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2021-03-12T21:01:44Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Business intelligence markkinointistrategian luomisen tukena</title><creator>Roponen, Teemu</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">BI</subject><subject type="other">business intelligencen hy&#xF6;dyt</subject><subject type="other">markkinointistrategia</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">business intelligence</subject><subject type="yso">tietovarastot</subject><subject type="yso">p&#xE4;&#xE4;t&#xF6;ksenteko</subject><available>2021-03-12T10:15:50Z</available><issued>2021</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74612</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202103121956</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202103121956</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/74612/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202103121956.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202103121956.pdf" type="application/pdf" length="427007" sequence="1"/><recordID>123456789_74612</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_74612
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:33Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/74612\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202103121956.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202103121956.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2021-03-12T21:01:44Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Roponen, Teemu Business intelligence markkinointistrategian luomisen tukena BI business intelligencen hyödyt markkinointistrategia markkinointi business intelligence tietovarastot päätöksenteko
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_74612&index=0&size=large
title Business intelligence markkinointistrategian luomisen tukena
title_full Business intelligence markkinointistrategian luomisen tukena
title_fullStr Business intelligence markkinointistrategian luomisen tukena Business intelligence markkinointistrategian luomisen tukena
title_full_unstemmed Business intelligence markkinointistrategian luomisen tukena Business intelligence markkinointistrategian luomisen tukena
title_short Business intelligence markkinointistrategian luomisen tukena
title_sort business intelligence markkinointistrategian luomisen tukena
title_txtP Business intelligence markkinointistrategian luomisen tukena
topic BI business intelligencen hyödyt markkinointistrategia markkinointi business intelligence tietovarastot päätöksenteko
topic_facet BI business intelligence business intelligencen hyödyt markkinointi markkinointistrategia päätöksenteko tietovarastot
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74612 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202103121956
work_keys_str_mv AT roponenteemu businessintelligencemarkkinointistrategianluomisentukena