Wiander, M., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Ekapeli-intervention yhteys sanatason lukusujuvuuden muutokseen ja peliajan merkityksen tarkastelu akateemisen oppimisajan näkökulmasta.
Chicago-viite (17. p.)Wiander, Mari, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Ekapeli-intervention Yhteys Sanatason Lukusujuvuuden Muutokseen Ja Peliajan Merkityksen Tarkastelu Akateemisen Oppimisajan Näkökulmasta. 2020.
MLA-viite (9. p.)Wiander, Mari, et al. Ekapeli-intervention Yhteys Sanatason Lukusujuvuuden Muutokseen Ja Peliajan Merkityksen Tarkastelu Akateemisen Oppimisajan Näkökulmasta. 2020.