Oppimisen jaettu voimavara ryhmän vaikutus oppimiseen musiikintunnilla

Tässä tutkimustietoon paneutuvassa kirjallisuuskatsauksessa tutkin, millaisia vaikutuksia ryhmällä on oppimiseen erityisesti musiikintunnilla sekä mitkä ovat toimivan ryhmän edellytykset? Pohdin muun muassa, millaisista tekijöistä ryhmä muodostuu ja mitä musiikintunnilla kannattaa ottaa huomioon luo...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Puhakka, Asko
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74104