Ruuttunen, S., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., laitos, H. j. e., Ethnology, D. o. H. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Sanomalehtimainokset vaikutuskeinona 1920-luvun Suomessa: Mainostoimisto Erva-Latvalan mainosten kohdistaminen sukupuoliroolien näkökulmasta.
Chicago Style (17th ed.) CitationRuuttunen, Salla, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Historian ja etnologian laitos, Department of History and Ethnology, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Sanomalehtimainokset Vaikutuskeinona 1920-luvun Suomessa: Mainostoimisto Erva-Latvalan Mainosten Kohdistaminen Sukupuoliroolien Näkökulmasta. 2020.
MLA (9th ed.) CitationRuuttunen, Salla, et al. Sanomalehtimainokset Vaikutuskeinona 1920-luvun Suomessa: Mainostoimisto Erva-Latvalan Mainosten Kohdistaminen Sukupuoliroolien Näkökulmasta. 2020.