_version_ 1809901340599517184
annif_keywords_txtF_mv animaatio tietokoneohjelmat multimedia animaatioelokuvat ohjelmointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p16526 http://www.yso.fi/onto/yso/p26592 http://www.yso.fi/onto/yso/p12828 http://www.yso.fi/onto/yso/p13637 http://www.yso.fi/onto/yso/p4887
author Porvali, Tuomas
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietotekniikka Mathematical Information Technology 602
author_facet Porvali, Tuomas Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietotekniikka Mathematical Information Technology 602 Porvali, Tuomas
author_sort Porvali, Tuomas
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2021-01-14T21:01:31Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>2D-pelihahmon animointi k&#xE4;&#xE4;nteiskinematiikalla</title><creator>Porvali, Tuomas</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">602</contributor><subject type="other">k&#xE4;&#xE4;nteiskinematiikka</subject><subject type="yso">animaatio</subject><subject type="yso">pelihahmot</subject><subject type="yso">videopelit</subject><subject type="yso">kaksiulotteisuus</subject><subject type="yso">pelit</subject><subject type="yso">tietokonepelit</subject><subject type="yso">virtuaaliymp&#xE4;rist&#xF6;</subject><subject type="yso">digitaaliset pelit</subject><available>2021-01-14T14:29:04Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73631</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202101141107</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202101141107</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/73631/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202101141107.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202101141107.pdf" type="application/pdf" length="1464421" sequence="1"/><recordID>123456789_73631</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_73631
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:52Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/73631\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202101141107.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202101141107.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 602
publication_first_indexed 2020-01-14T21:01:31Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Porvali, Tuomas 2D-pelihahmon animointi käänteiskinematiikalla käänteiskinematiikka animaatio pelihahmot videopelit kaksiulotteisuus pelit tietokonepelit virtuaaliympäristö digitaaliset pelit
subject_txtF Tietotekniikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_73631&index=0&size=large
title 2D-pelihahmon animointi käänteiskinematiikalla
title_full 2D-pelihahmon animointi käänteiskinematiikalla
title_fullStr 2D-pelihahmon animointi käänteiskinematiikalla 2D-pelihahmon animointi käänteiskinematiikalla
title_full_unstemmed 2D-pelihahmon animointi käänteiskinematiikalla 2D-pelihahmon animointi käänteiskinematiikalla
title_short 2D-pelihahmon animointi käänteiskinematiikalla
title_sort 2d pelihahmon animointi käänteiskinematiikalla
title_txtP 2D-pelihahmon animointi käänteiskinematiikalla
topic käänteiskinematiikka animaatio pelihahmot videopelit kaksiulotteisuus pelit tietokonepelit virtuaaliympäristö digitaaliset pelit
topic_facet animaatio digitaaliset pelit kaksiulotteisuus käänteiskinematiikka pelihahmot pelit tietokonepelit videopelit virtuaaliympäristö
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73631 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202101141107
work_keys_str_mv AT porvalituomas 2dpelihahmonanimointikäänteiskinematiikalla