Käytettävyyshaasteet usean asiakasorganisaation toiminnanohjaustoteutuksessa

Ottamalla käyttöön toiminnanohjausjärjestelmän organisaatio voi saavuttaa monia etuja. Toiminnanohjausjärjestelmien käyttöönotot kuitenkin usein epäonnistuvat. Järjestelmän käytettävyyden on todettu olevan yksi käyttöönoton onnistumiseen vaikuttava tekijä. Toiminnanohjausjärjestelmät ovat yhä useamm...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Saastamoinen, Anna
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73454