Osallistava sosiaalinen media kunnissa

Tavoite on auttaa kuntia kehittämään sosiaalisen median viestintää. Aihetta lähestytään osallisuuden teoreettisesta viitekehyksestä ja tässä tutkimuksessa määritellyistä osallisuuden ulottuvuuksista: 1) tiedonsaanti ja asiakaspalvelu, 2) oikeus osallistua ja moniäänisyys, 3) esteettömyys ja yhdenver...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Heinmurto, Katri
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73433