Käyttäjäkokemukset palvelukeskuksesta osuuspankissa case OP

Tässä tutkimuksessa kartoitetaan keskikokoisen osuuspankin käyttäjäkokemuksia yhdestä OP Ryhmän palvelukeskuksesta, Luotto- ja vakuuspalvelusta. OP Ryhmässä osuuspankeilla on mahdollisuus valita palvelukeskuksen käyttöönottamisesta, ja tutkimukseen on valittu vertailupankiksi samat palvelut itsenäis...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Savolainen, Miikka
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73335