_version_ |
1799835160101781504
|
annif_keywords_txtF_mv |
kuluttajat
verkkokauppa
ostokäyttäytyminen
kuluttajakäyttäytyminen
ostopäätökset
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
http://www.yso.fi/onto/yso/p9457
http://www.yso.fi/onto/yso/p8573
http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
http://www.yso.fi/onto/yso/p28108
|
author |
Liimatainen, Oona
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
|
author_facet |
Liimatainen, Oona
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
Liimatainen, Oona
|
author_sort |
Liimatainen, Oona
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2020-12-18T21:01:50Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa</title><creator>Liimatainen, Oona</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">vaikuttajamarkkinointi</subject><subject type="other">ostopäätösprosessi</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">ostopäätökset</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">ostokäyttäytyminen</subject><available>2020-12-18T08:18:24Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintyö</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73329</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202012187277</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202012187277</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/73329/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202012187277.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202012187277.pdf" type="application/pdf" length="287110" sequence="1"/><recordID>123456789_73329</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_73329
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:41Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/73329\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202012187277.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202012187277.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2020-12-18T21:01:50Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Liimatainen, Oona
Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
vaikuttajamarkkinointi
ostopäätösprosessi
markkinointi
kuluttajat
ostopäätökset
verkkokauppa
sosiaalinen media
ostokäyttäytyminen
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_73329&index=0&size=large
|
title |
Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
|
title_full |
Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
|
title_fullStr |
Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
|
title_full_unstemmed |
Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
|
title_short |
Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
|
title_sort |
vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
|
title_txtP |
Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
|
topic |
vaikuttajamarkkinointi
ostopäätösprosessi
markkinointi
kuluttajat
ostopäätökset
verkkokauppa
sosiaalinen media
ostokäyttäytyminen
|
topic_facet |
kuluttajat
markkinointi
ostokäyttäytyminen
ostopäätökset
ostopäätösprosessi
sosiaalinen media
vaikuttajamarkkinointi
verkkokauppa
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73329
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202012187277
|
work_keys_str_mv |
AT liimatainenoona vaikuttajamarkkinoinninkeskeisetvaikutuksetkuluttajanostopäätökseenverkkokaupass
|