_version_ 1799835160101781504
annif_keywords_txtF_mv kuluttajat verkkokauppa ostokäyttäytyminen kuluttajakäyttäytyminen ostopäätökset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p28108
author Liimatainen, Oona
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Liimatainen, Oona Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Liimatainen, Oona
author_sort Liimatainen, Oona
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2020-12-18T21:01:50Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;kseen verkkokaupassa</title><creator>Liimatainen, Oona</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">vaikuttajamarkkinointi</subject><subject type="other">ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;sprosessi</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;kset</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><available>2020-12-18T08:18:24Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73329</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202012187277</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202012187277</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/73329/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202012187277.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202012187277.pdf" type="application/pdf" length="287110" sequence="1"/><recordID>123456789_73329</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_73329
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:41Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/73329\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202012187277.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202012187277.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2020-12-18T21:01:50Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Liimatainen, Oona Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa vaikuttajamarkkinointi ostopäätösprosessi markkinointi kuluttajat ostopäätökset verkkokauppa sosiaalinen media ostokäyttäytyminen
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_73329&index=0&size=large
title Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
title_full Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
title_fullStr Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
title_full_unstemmed Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
title_short Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
title_sort vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
title_txtP Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
topic vaikuttajamarkkinointi ostopäätösprosessi markkinointi kuluttajat ostopäätökset verkkokauppa sosiaalinen media ostokäyttäytyminen
topic_facet kuluttajat markkinointi ostokäyttäytyminen ostopäätökset ostopäätösprosessi sosiaalinen media vaikuttajamarkkinointi verkkokauppa
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73329 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202012187277
work_keys_str_mv AT liimatainenoona vaikuttajamarkkinoinninkeskeisetvaikutuksetkuluttajanostopäätökseenverkkokaupass