Liimatainen, O., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa.
Chicago-viite (17. p.)Liimatainen, Oona, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Vaikuttajamarkkinoinnin Keskeiset Vaikutukset Kuluttajan Ostopäätökseen Verkkokaupassa. 2020.
MLA-viite (9. p.)Liimatainen, Oona, et al. Vaikuttajamarkkinoinnin Keskeiset Vaikutukset Kuluttajan Ostopäätökseen Verkkokaupassa. 2020.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.