Twitch.tv -palvelun käyttäjien ostopäätöksiin johtavat tekijät

Tämän kirjallisuuskatsauksen tarkoituksena on tutkia olemassa olevan kirjallisuuden sekä tehtyjen tutkimuksien avulla suoratoistopalvelu Twitch.tv:tä, sen käyttäjiä sekä käyttäjien motiiveja tehdä ostoksia suoratoistopalvelua käyttäessä. Lisäksi tutkimuksen tarkoituksena on käsitellä virtuaalihyödyk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Jokitalo, Jussi
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73305