APA-viite (7. p.)

Hytönen, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Asiakkaan sitoutuminen ja arvon luominen online-brändiyhteisöissä.

Chicago-viite (17. p.)

Hytönen, Milla, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Asiakkaan Sitoutuminen Ja Arvon Luominen Online-brändiyhteisöissä. 2020.

MLA-viite (9. p.)

Hytönen, Milla, et al. Asiakkaan Sitoutuminen Ja Arvon Luominen Online-brändiyhteisöissä. 2020.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.