„Direkt aus der arktischen Natur Finnlands“: Image von und Stereotype über Finnland auf den deutschsprachigen Websites zweier finnischer Lebensmittelunternehmen

Nykypäivänä ruoka ja ravitsemus kiinnostavat ja herättävät erilaisia tunteita aiempaa enemmän. Huomion kohteena on esimerkiksi ruoan alkuperä tai terveellisyys, ja aiheet ovat eri medioissa esillä tiuhaan. Tämä kehitys tarjoaa mahdollisuuksia myös suomalaisille elintarvikeyrityksille kansainvälisill...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Paajanen, Aino
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:deu
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73303