_version_ 1809901322971906048
annif_keywords_txtF_mv markkinointi mittaus johtaminen konsultit analyysi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p4794 http://www.yso.fi/onto/yso/p554 http://www.yso.fi/onto/yso/p12103 http://www.yso.fi/onto/yso/p6851
author Kauppinen, Aleksi
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Kauppinen, Aleksi Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Kauppinen, Aleksi
author_sort Kauppinen, Aleksi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2020-12-17T21:01:24Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Konsultit keskio&#x308;ssa&#x308; : web-analytiikan hyo&#x308;dynta&#x308;minen markkinoinnin mittaamisessa</title><creator>Kauppinen, Aleksi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">web-analytiikka</subject><subject type="other">markkinoinnin mittaaminen</subject><subject type="other">dataohjautuva markkinointi</subject><subject type="other">liikkeenjohdon konsultointi</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">konsultointi</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><available>2020-12-17T11:04:51Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73291</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202012177227</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202012177227</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/73291/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202012177227.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202012177227.pdf" type="application/pdf" length="860467" sequence="1"/><recordID>123456789_73291</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_73291
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:53:02Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/73291\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202012177227.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202012177227.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2020-12-17T21:01:24Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kauppinen, Aleksi Konsultit keskiössä : web-analytiikan hyödyntäminen markkinoinnin mittaamisessa web-analytiikka markkinoinnin mittaaminen dataohjautuva markkinointi liikkeenjohdon konsultointi markkinointi konsultointi digitaalinen markkinointi
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_73291&index=0&size=large
title Konsultit keskiössä : web-analytiikan hyödyntäminen markkinoinnin mittaamisessa
title_full Konsultit keskiössä : web-analytiikan hyödyntäminen markkinoinnin mittaamisessa
title_fullStr Konsultit keskiössä : web-analytiikan hyödyntäminen markkinoinnin mittaamisessa Konsultit keskiössä : web-analytiikan hyödyntäminen markkinoinnin mittaamisessa
title_full_unstemmed Konsultit keskiössä : web-analytiikan hyödyntäminen markkinoinnin mittaamisessa Konsultit keskiössä : web-analytiikan hyödyntäminen markkinoinnin mittaamisessa
title_short Konsultit keskiössä
title_sort konsultit keskio ssa web analytiikan hyo dynta minen markkinoinnin mittaamisessa
title_sub web-analytiikan hyödyntäminen markkinoinnin mittaamisessa
title_txtP Konsultit keskiössä : web-analytiikan hyödyntäminen markkinoinnin mittaamisessa
topic web-analytiikka markkinoinnin mittaaminen dataohjautuva markkinointi liikkeenjohdon konsultointi markkinointi konsultointi digitaalinen markkinointi
topic_facet dataohjautuva markkinointi digitaalinen markkinointi konsultointi liikkeenjohdon konsultointi markkinoinnin mittaaminen markkinointi web-analytiikka
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73291 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202012177227
work_keys_str_mv AT kauppinenaleksi konsultitkeskiossawebanalytiikanhyodyntaminenmarkkinoinninmittaamisessa AT kauppinenaleksi konsultitkeskiössäwebanalytiikanhyödyntäminenmarkkinoinninmittaamisessa