Yksilöllinen lukemisen tukeminen koira-avusteisilla opetusmenetelmillä

Tutkimuksen tarkoituksena oli kehittää koira-avusteinen yksilöllisen tuen malli, jota sovellettiin, testattiin ja edelleen kehiteltiin alakoulussa. Koira-avusteinen opetus on tavoitteellista kasvatusalan ammattilaisen järjestämää toimintaa, jonka tavoitteet ja toteutus suunnitellaan tilannekohtaises...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Happonen, Eevi, Niininen, Elisa
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73154