Viestintäkäytänteiden muodostuminen kasvuyrityksessä

Tämän tutkielman tavoite on ymmärtää viestintäkäytänteiden muodostumista kasvuyrityksessä. Tutkielma on laadullinen tapaustutkimus, jonka kohdeorganisaationa on suomalainen terveysteknologiayritys. Tutkielman viitekehyksenä on strukturaatioteoria, jonka keskeisin prosessi on rakenteistuminen. Strukt...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vuorenmaa, Vilma
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73151