Vastuullinen kuluttaminen verkkokauppaympäristössä haastattelututkimus nuorten kuluttajien vastuullisuudesta verkkokaupassa

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli lisätä ymmärrystä vastuullisuuden roolista kuluttajan ostopäätösprosessissa verkkokauppaympäristössä. Yhä useampi kuluttaja kokee ympäristöön liittyvät huolenaiheet tärkeiksi ja ajankohtaisiksi, mutta näiden huolenaiheiden vieminen käytäntöön on koettu hankalaksi. S...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hyvönen, Oona
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73145