Ensimmäisen luokan opettajien käsityksiä varhennetun englannin opetuksesta

Tämän tutkimuksen tarkoitus on selvittää, millaisia käsityksiä ensimmäisen luokan opettajilla on varhennetun englannin opetuksesta. Tavoitteena on kuvata, millaisia toimintatapoja varhennetun kielen opetuksessa käytetään ja miten ne opettajien käsitysten mukaan toimivat. Tutkimus selvittää myös varh...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Saarikettu, Sari, Venäläinen, Noora
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73140