_version_ 1799745412092919808
annif_keywords_txtF_mv kuluttajakäyttäytyminen markkinointi vaikuttaminen kuluttajat ostaminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p1657 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p10366
author Eskelinen, Henri
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Eskelinen, Henri Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Eskelinen, Henri
author_sort Eskelinen, Henri
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2020-12-11T21:01:32Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Vaikuttajamarkkinoinnin rooli Z-sukupolven kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytymisess&#xE4;</title><creator>Eskelinen, Henri</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">vaikuttajamarkkinointi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><subject type="yso">z-sukupolvi</subject><available>2020-12-11T07:53:45Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73120</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202012117066</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202012117066</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/73120/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202012117066.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202012117066.pdf" type="application/pdf" length="553764" sequence="1"/><recordID>123456789_73120</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_73120
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:05:19Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/73120\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202012117066.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202012117066.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2020-12-11T21:01:32Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Eskelinen, Henri Vaikuttajamarkkinoinnin rooli Z-sukupolven kuluttajakäyttäytymisessä vaikuttajamarkkinointi sosiaalinen media markkinointi kuluttajakäyttäytyminen digitaalinen markkinointi z-sukupolvi
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_73120&index=0&size=large
title Vaikuttajamarkkinoinnin rooli Z-sukupolven kuluttajakäyttäytymisessä
title_full Vaikuttajamarkkinoinnin rooli Z-sukupolven kuluttajakäyttäytymisessä
title_fullStr Vaikuttajamarkkinoinnin rooli Z-sukupolven kuluttajakäyttäytymisessä Vaikuttajamarkkinoinnin rooli Z-sukupolven kuluttajakäyttäytymisessä
title_full_unstemmed Vaikuttajamarkkinoinnin rooli Z-sukupolven kuluttajakäyttäytymisessä Vaikuttajamarkkinoinnin rooli Z-sukupolven kuluttajakäyttäytymisessä
title_short Vaikuttajamarkkinoinnin rooli Z-sukupolven kuluttajakäyttäytymisessä
title_sort vaikuttajamarkkinoinnin rooli z sukupolven kuluttajakäyttäytymisessä
title_txtP Vaikuttajamarkkinoinnin rooli Z-sukupolven kuluttajakäyttäytymisessä
topic vaikuttajamarkkinointi sosiaalinen media markkinointi kuluttajakäyttäytyminen digitaalinen markkinointi z-sukupolvi
topic_facet digitaalinen markkinointi kuluttajakäyttäytyminen markkinointi sosiaalinen media vaikuttajamarkkinointi z-sukupolvi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73120 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202012117066
work_keys_str_mv AT eskelinenhenri vaikuttajamarkkinoinninroolizsukupolvenkuluttajakäyttäytymisessä