Eskelinen, H., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Vaikuttajamarkkinoinnin rooli Z-sukupolven kuluttajakäyttäytymisessä.
Chicago-viite (17. p.)Eskelinen, Henri, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Vaikuttajamarkkinoinnin Rooli Z-sukupolven Kuluttajakäyttäytymisessä. 2020.
MLA-viite (9. p.)Eskelinen, Henri, et al. Vaikuttajamarkkinoinnin Rooli Z-sukupolven Kuluttajakäyttäytymisessä. 2020.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.