Miten lukijaa houkutellaan luetuimpien juttujen otsikoissa? Ilta-Sanomien, MTV:n ja Helsingin Sanomien retoriset keinot tarkastelussa

Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten luetuimpien verkkojuttujen otsikoissa houkutellaan lukijaa avaamaan juttu. Tutkimuskohteiksi valikoituivat Suomen suurimmat uutismediat. Tutkimus rajautui kaupallisin medioihin ja siellä Helsingin Sanomiin, Ilta-Sanomiin ja MTV:hen, koska aineistonkeruu ol...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Visuri, Roope
Other Authors: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73118