Yksilön motiivit yrittäjyyteen sosiaalisen median kontektissa

Edellisen vuosikymmenen aikana tapahtunut muutos teknologiassa on muodostanut yrittäjyydelle uusia alustoja. Toimiminen yrittäjänä sekä yrittäjyys, eivät ole enää sidonnaisia fyysisesti määrättyyn paikkaan, vaan yrittäjyyttä on mahdollista harjoittaa sosiaalisessa mediassa esimerkiksi omasta kodista...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Viherkoski, Ville
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73109