Luonnontieteiden kokeellisen opettamisen ja tutkimusperustaisen opettamisen haasteet alakoulussa

Tämän työn teoreettisena taustana on toimintatutkimuksen ja tapaustutkimuksen yhdistelmä kolmesta eri kokonaisuudesta liittyen FYKE (FYsiikka ja KEmia) –opetukseen. Nämä kaikki tapaukset olivat osa Jyväskylän yliopiston järjestämää LUMA (LUonnontieteet ja MAtematiikka) –toimintaa ja sijo...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Häkkinen, Pirjo
Muut tekijät: Faculty of Sciences, Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta, Kemian laitos, Department of Chemistry, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Lisensiaatintyö
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72951