_version_ |
1809901297450614784
|
annif_keywords_txtF_mv |
kuluttajakäyttäytyminen
sosiaalinen media
blogit
muoti
kulutus
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
http://www.yso.fi/onto/yso/p2719
http://www.yso.fi/onto/yso/p4732
http://www.yso.fi/onto/yso/p8574
|
author |
Kasurinen, Anna
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Kasurinen, Anna
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
Kasurinen, Anna
|
author_sort |
Kasurinen, Anna
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2020-12-03T21:01:38Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen</title><creator>Kasurinen, Anna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">sosiaalisen median vaikuttajat</subject><subject type="yso">mielipidejohtajat</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">kuluttajakäyttäytyminen</subject><subject type="yso">blogit</subject><subject type="yso">muoti</subject><subject type="yso">ostokäyttäytyminen</subject><available>2020-12-03T08:53:28Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72945</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202012036902</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyösemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202012036902</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/72945/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202012036902.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202012036902.pdf" type="application/pdf" length="649503" sequence="1"/><recordID>123456789_72945</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_72945
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:35Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/72945\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202012036902.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202012036902.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2020-12-03T21:01:38Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Kasurinen, Anna
Muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen
sosiaalisen median vaikuttajat
mielipidejohtajat
sosiaalinen media
kuluttajakäyttäytyminen
blogit
muoti
ostokäyttäytyminen
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_72945&index=0&size=large
|
title |
Muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen
|
title_full |
Muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen
|
title_fullStr |
Muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen
Muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen
|
title_full_unstemmed |
Muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen
Muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen
|
title_short |
Muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen
|
title_sort |
muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen
|
title_txtP |
Muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen
|
topic |
sosiaalisen median vaikuttajat
mielipidejohtajat
sosiaalinen media
kuluttajakäyttäytyminen
blogit
muoti
ostokäyttäytyminen
|
topic_facet |
blogit
kuluttajakäyttäytyminen
mielipidejohtajat
muoti
ostokäyttäytyminen
sosiaalinen media
sosiaalisen median vaikuttajat
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72945
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202012036902
|
work_keys_str_mv |
AT kasurinenanna muodinsosiaalisenmedianvaikuttajienjablogienvaikutuseteläkorealaistenseuraajiensak
|