APA-viite (7. p.)

Kasurinen, A., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen.

Chicago-viite (17. p.)

Kasurinen, Anna, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Muodin Sosiaalisen Median Vaikuttajien Ja Blogien Vaikutus Eteläkorealaisten Seuraajiensa Kulutuskäyttäytymiseen. 2020.

MLA-viite (9. p.)

Kasurinen, Anna, et al. Muodin Sosiaalisen Median Vaikuttajien Ja Blogien Vaikutus Eteläkorealaisten Seuraajiensa Kulutuskäyttäytymiseen. 2020.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.