Kasurinen, A., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen.
Chicago Style (17th ed.) CitationKasurinen, Anna, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Muodin Sosiaalisen Median Vaikuttajien Ja Blogien Vaikutus Eteläkorealaisten Seuraajiensa Kulutuskäyttäytymiseen. 2020.
MLA (9th ed.) CitationKasurinen, Anna, et al. Muodin Sosiaalisen Median Vaikuttajien Ja Blogien Vaikutus Eteläkorealaisten Seuraajiensa Kulutuskäyttäytymiseen. 2020.