Kasurinen, A., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Muodin sosiaalisen median vaikuttajien ja blogien vaikutus eteläkorealaisten seuraajiensa kulutuskäyttäytymiseen.
Chicago Style (17th ed.) CitationKasurinen, Anna, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Muodin Sosiaalisen Median Vaikuttajien Ja Blogien Vaikutus Eteläkorealaisten Seuraajiensa Kulutuskäyttäytymiseen. 2020.
MLA (9th ed.) CitationKasurinen, Anna, et al. Muodin Sosiaalisen Median Vaikuttajien Ja Blogien Vaikutus Eteläkorealaisten Seuraajiensa Kulutuskäyttäytymiseen. 2020.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.