Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Finnish-English codeswitching...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Finnish-English codeswitching in advertising : opinions of teenagers and copywriters

Finnish-English codeswitching in advertising opinions of teenagers and copywriters

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hujala, Annamaija
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Kielten laitos, Department of Languages, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 1997
Aiheet:
advertising
code switching
language attitudes
Englannin kieli
English
301
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7278
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7278

Samankaltaisia teoksia

  • The use of English in magazine advertisements targeted to Finnish teenagers
    Tekijä: Tolvanen, Emilia
    Julkaistu: (2004)
  • Upper secondary school students’ use of and attitudes to English tags within Finnish speech and writing
    Tekijä: Ollila, Saana
    Julkaistu: (2010)
  • Finnish health care and social work students' perceptions of Finnish-English code-switching : a survey study
    Tekijä: Rinne, Tiina
    Julkaistu: (2015)
  • Pantilliset on tour : Code-switching in Finnish magazine advertisements
    Tekijä: Ekola, Tytti
    Julkaistu: (2010)
  • Code switching by students of English in Finland and their attitudes towards it
    Tekijä: Lehojärvi, Veera
    Julkaistu: (2019)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus