_version_ |
1799745386318921728
|
annif_keywords_txtF_mv |
marketing
electronic commerce
consumer behaviour
consumers
cosmetic products
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p9457
http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
http://www.yso.fi/onto/yso/p4941
|
author |
Ojanaho, Karoliina
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
|
author_facet |
Ojanaho, Karoliina
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
Ojanaho, Karoliina
|
author_sort |
Ojanaho, Karoliina
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2020-11-24T21:04:19Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Consumer behavior and marketing in the e-commerce of cosmetics</title><creator>Ojanaho, Karoliina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">online consumer behavior</subject><subject type="other">e-marketing</subject><subject type="other">online consumer decision process</subject><subject type="other">e-trust</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">kuluttajakäyttäytyminen</subject><subject type="yso">verkkoliiketoiminta</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><subject type="yso">electronic commerce</subject><subject type="yso">consumer behaviour</subject><subject type="yso">electronic business</subject><subject type="yso">digital marketing</subject><available>2020-11-24T10:55:29Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72775</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202011246738</identifier><language type="iso">en</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyösemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202011246738</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/72775/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202011246738.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202011246738.pdf" type="application/pdf" length="661426" sequence="1"/><recordID>123456789_72775</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_72775
|
language |
eng
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:04Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/72775\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202011246738.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202011246738.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2020-11-24T21:04:19Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Ojanaho, Karoliina
Consumer behavior and marketing in the e-commerce of cosmetics
online consumer behavior
e-marketing
online consumer decision process
e-trust
verkkokauppa
kuluttajakäyttäytyminen
verkkoliiketoiminta
digitaalinen markkinointi
electronic commerce
consumer behaviour
electronic business
digital marketing
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_72775&index=0&size=large
|
title |
Consumer behavior and marketing in the e-commerce of cosmetics
|
title_full |
Consumer behavior and marketing in the e-commerce of cosmetics
|
title_fullStr |
Consumer behavior and marketing in the e-commerce of cosmetics
Consumer behavior and marketing in the e-commerce of cosmetics
|
title_full_unstemmed |
Consumer behavior and marketing in the e-commerce of cosmetics
Consumer behavior and marketing in the e-commerce of cosmetics
|
title_short |
Consumer behavior and marketing in the e-commerce of cosmetics
|
title_sort |
consumer behavior and marketing in the e commerce of cosmetics
|
title_txtP |
Consumer behavior and marketing in the e-commerce of cosmetics
|
topic |
online consumer behavior
e-marketing
online consumer decision process
e-trust
verkkokauppa
kuluttajakäyttäytyminen
verkkoliiketoiminta
digitaalinen markkinointi
electronic commerce
consumer behaviour
electronic business
digital marketing
|
topic_facet |
consumer behaviour
digitaalinen markkinointi
digital marketing
e-marketing
e-trust
electronic business
electronic commerce
kuluttajakäyttäytyminen
online consumer behavior
online consumer decision process
verkkokauppa
verkkoliiketoiminta
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72775
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202011246738
|
work_keys_str_mv |
AT ojanahokaroliina consumerbehaviorandmarketingintheecommerceofcosmetics
|